Vizsgafelkészítés | autószervíz fix áron.

Vizsgafelkészítés

  • Vizsgafelkészítés
  • Vizsgafelkészítés
  • Vizsgafelkészítés
  • Vizsgafelkészítés
  • Vizsgafelkészítés
  • Vizsgafelkészítés
  • Vizsgafelkészítés
  • Vizsgafelkészítés




Ahhoz, hogy egy gépjármű a forgalomban részt vehessen, érvényes műszaki vizsgával kell rendelkeznie.

Új autó esetében négyéves korig érvényes a letett mászaki vizsga, ezután kétévenként van szükséges felülvizsgálásra. Lehetőség van műszaki vizsgára való felkészítésre, amellyel már biztosan a vizsgakövetelményeknek megfelelő autóval mehetünk vizsgázni, a teljes siker reményében. A vizsgafelkészítéssel megelőzhetjük hogy a vizsgabiztosok veszik észre a hiányosságokat és a problémákat. Mivel egy ilyen műszaki vizsga ára 16-17 000 forint közé tehető, érdemes úgy odamenni, hogy elsőre sikeresen zárjuk a procedúrát. A vizsga teljes árából 5800 forint tesz ki az évenkénti zöldkártya eltörlése miatti környezetvédelmi vizsgálat díja.

Vizsgafelkészítés

Ha az autónk rendszeresen szervízelve van, akkor különösebb meglepetésre nem kell számítatnunk, hiszen gépkocsink állapotáról naprakész információkkal rendelkezünk. Vannak olyan részei a kocsinknak amelyet otthon is átnézhetünk, a legkönyebben megvizsgálható rész ilyen szempontból a szélvédő. Ezen nem lehet repedés, valamint kavicsfelverődés okozta sérülés. A szélvédő nem lehet fóliával sötétített. Az első ablakok esetében szintén a fóliamentesség az alapvető elvárás. Vannak műhelyek, amelyek direkt módon foglalkoznak a vizsgafelkészítéssel. Ez azt jelenti, hogy a vizsgálatuk során olyan műszereket és speciális eszközöket alkalmaznak, amelyekkel megvizsgálják a műszakin vizsgálat alá eső részeket. Ilyen például a fényszórók beállítása, amely viszonylag egyszerű, azonban nagyon fontos művelet, ezt az autószerelők néhány perc alatt elvégzik. A futómű alkatrészeit a gépkocsit felemelve ellenőrzik, megvizsgálják, hogy a csapágyak, gömbfejek és a szilentek rendben vannak-e, a porvédőgyűrűk legyenek kifogástalan állapotban, valamint a kipufogórendszert is ellenőrizni tudjak. A fékeket és lengéscsillapítókat is meg kell vizsgáltatni, ezeket próbapadon tesztelik. A közös tengelyen lévő kerekek között elöl maximum 20, hátul 30 százalékos fékerő-eltérés megengedett, és nem lehet gond a nem álló helyzetű rögzítésre szolgáló kézifékkel sem, mert kritikus helyzetben (megszűnt lábfék esetén) ezzel kell lassítani a járművet, de emelkedőn való elinduláskor is szerepet játszik.

Ha bármelyik alkatrész cserére szorul, érdemes kicserélni azt, így a műszaki vizsga is minden probléma nélkül letehető lesz.